vrijdag 4 mei 2012

Kafayi yedim sonunda


Desarj olmam gerek, hem de cok acil. Boyle butun stresimi sinirimi atmam lazim. Gereksiz olan her sey vucudumdan ciksin, beynim temizlensin, pislikler yok olsun istiyorum ama nasil hicbir fikrim yok.

Buyuk bir daga tirmanmak, kosmak kosmak kosmak ve daha da yukari tirmanmak. Oksijenin bol oldugu en tepeye cikip avazim cikincaya kadar bagirmak istiyorum. Sonra kufretmek, sayip sovmek istiyorum. Hicbir enerjim kalmasin, oracikta yere yigilim istiyorum. Butun birikmis enerjim bitsin tukensin sonra o dagdan asaga inerken bagirarak sarkilar soylemek, bir yandan da gelecek bes yilin gozyasini o dagda dokmek istiyorum. Sonra da mis bir yatakta yatip uyumak ve sabah kalktigimda cennette olmak istiyorum.

Bu stres ancak boyle cikar, ama maalesef Hollanda'da dag yok…

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen