woensdag 25 januari 2012

Manyak miyim ben?

Bir sinav haftanin sonuna daha geldik. Kotu gecti, cok kotu, ama takmiyorum, takmayacagim, hic bu konuyla ilgili bir sey yazip bozuk olan moralimi daha da bozamayacagim. Okul mu? Umrumdisi. Olursa olur, olmazsa emeaan, okuyup mu adam olacagiz?

Image Hosted by ImageShack.us

Bugun son sinavimi da verip hemen eve geldim. Tabii karnimi bir guzel doyurduktan sonra sinavlar yuzunden hep mahrum kaldigim o uykuyu bir guzel cekmek icin adimimi attim, yani daha atamadim aslinda. O kadar cok ozledim ki uyumayi, su an bile gozlerimi acik tutup su hic ilgilenemedigim bloguma iki cumle yazmak iskence gibi, madem iskenci niye yaziyorum onu da bilmiyorum, mazosistligim tuttu sanirsam. Goz kapaklarima bir seyler takmislar sanki, oyle agir, beynim de sulanik sulanik. Ben bu kadar yorgun oldugum halde ve uyku uyku diye geberdigim halde okul kitaplarindan kurtuldugum icin ve diger kitaplarima daha fazla vaktim olacagi icin cok sevindim galiba ve Muzaffer Izgu'nun zikkimin koku adli kitabina basladim, uyumak yerine. Bir de sinav haftasindan cikmis, makyajsiz, uc buyuk sivilceli, gozlerimin alti cokmus bir sekilde babaannemi ziyarete gittim. Simdi de bloguma yaziyorum bunlari. -Tjaala'cim, iyi misin sen? Git yat uyu.-

Manyak miyim ben?

2 opmerkingen:

  1. hahah içini dökmüşsün işte rahatlamışsındıır :)
    kitabı bilmiyorum ama güzelse söylersin değil mi çiçeğim ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohh keyif senin şu dakkadan sonra. Benim pazartesi başlayacak finallerim. (:

    Sınavlar kötü de geçse, sırf geçtiği için mutlu olabiliyor insan (:

    BeantwoordenVerwijderen