maandag 19 december 2011

Kitap ve Kerametleri

Birkac saat once twitter'den erkekleri nasil eleyip cocuklarima baba adayi cikarttigimin methodunu paylastim. Yani ciddi bir sey degildi aslinda, makara olsun diye twitcanima anlattigim oylesine bir seydi ama ciddi ciddi yorumlar alinca hop dedim, noluyoruz falan.
Zaten twitter'e yazdiklarimin %90'i uydurmasyon. Sizde de oyle, yalan mi? Cogumuz bazen biraz da eski manitayi yaniltmak icin atmiyor muyuz bin turlu sey? Mesela bir kiz ''aaay cok harika bir gun gecirdim, canimsin benim'' tavrinda bir twit attiysa, bilin ki yalan bu, tamamen bir yerinden uydurmustur. Eski manitaya ''bak baskasini buldum bile hahaayt'' demenin modern sekli sadece, hic birbirimizi kandirmayalim, bu boyle. Eskiden msn nicklerimizle yapmiyor muyduk aynisini? Hepimiz eski manitamizi catlatmak icin elimizden geleni yapiyoruz iste. Insanin dogasinda var bu, napcan?

Basima gelen ve bu olayla bir sonuca varip twitter'de paylastigim iki uc cumle soyle:

-Bir erkege kitap hediye ettiginizde koskoca bir ayda bitiremiyorsa hediyenizi, o an siktir edeceksiniz adami. Ondan bir bok olmaz.
-Sadece birkac saatte bitiriyorsa, kulu kolesi kopegi olacaksiniz. Bunu yeni ogrendim. Her gun bir sey ogreniyorum.
-Ha bir de, her erkege ayni kitabi alacaksiniz ve yapilan yorumlarin kalitesine gore cocuklariniza baba sececeksiniz. Cok basit lan.

Bunun gibi binlerce kez pasa gonlum istedigi icin bir seyler yazmisimdir twitcanima. Kac takipcim var da kim okuyacak deyip uzun uzun sacmaladigimi bilirim mesela. Benim oyle insanlar ne dusunur hakkimda tarzi dusuncelerim twitter'de olmuyor, hos twitter disinda da olmuyor. Twitter'le sanki serbest bir alan acmislar hayatimiza, icinden geleni yaz, dok icini, kendi kendine konus, kimse sizofren demiyor sana, bak bana.
''Peki aski da kitap gibi kisa zamanda bitirirse'' tarzi sorular yagdi bu cumlelerimden sonra. (ofpuflama sesi) Aski, kitabi bitirme suresi kadar kisa bir surede bitirenin tek bir kitaplik yuregi vardir diyerek ortaligin amina koymak istiyorum o zaman... Ay affedersiniz, ben ne zaman boyle ivraancc konusmaya basladim ben de bilmiyorum. Boyle biri degildim aslinda ben. Hep okul yuzunden, agzimi bozdu sinavlar. Butun suc sinavlarin, butun suc bu sistemin, o zaman fuck the system ya kenksss deyip hepimiz aykiri ergen oluyoruz, taham mi?

Twitlerimi fazla ciddiye almayin, bu da yazimin sonu.

Not: yazinin basligini koyan biricik kankam Cemo'ma tesekkurlerimi borc bilirim.

1 opmerking: