vrijdag 22 juli 2011

Maksi etekler

Bu aralar bi uzun etek takintim var, sormayin gitsin. Her gordugum maksi etege asik oluyorum resmen. Cok seviyorum ya uzun etekleri ve elbiseleri. En cok sevdiklerim uzun tutu tarzi ve cicek desenliler. Bu yaz kesinlikle herkeste bulunmasi gereken bir etek. Bir de incecik kumasli olacak oh serin serin olur yazin sicaginda. Tabi ben butun yaz Hollanda'dayim, zaten serin olacak benim icin ama siz Turkiye'de yasayanlar, benim yerime de bol bol giyin olur mu? :(

Lookbook'ta gezinirken, baktim da hype'ladigim look'lara, cogu maksi etekli. Begendiklerimi sizlerle paylasmak istedim..


Bu etegin rengini cok goreceksiniz, harika bir renk. Zaten gecen sene tirnaklarimizi hep bu renk yaptik, simdi de eteklerimiz bu renk olacak. 

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Bu kizin cantasina asigim resmen. (sarisi da cok guzel oluyor bunlarin)

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


3 opmerkingen: