zondag 5 juni 2011

Gala'ya nasil hazirlandim

Sonunda bittiiii!! Universite sinavlari biteli bir hafta oldu. Simdi sonuclari beklemek kaldi sadece. Iki hafta sonra belli olacak sonuclar, bakalim nolacak.. 
Gecen hafta cuma son sinavim vardi. o gun aksam bir de gala gecemiz vardi. Sinava mi hazirlancam, gala gecesine mi hazirlancam iyice sasirdim. Bir de bir suru aksilikler oldu. Ben son sinavimin sabah 9'da oldugunu zannediyordum ama oyle degilmis, bu da butun planlarimi alt ust etti. Sinav 13:30'dan 16:30'a kadarmis. Yani ben eve 17'de gelecem, ve 19:30'da gala icin hazir olacam. Nasil yetisecegimi sasirdim tabi. Onceden her zaman gittigim kuaforde randevu aldim, sacimi yaptirmak icin gidecektim. Bu randevu saat dortte falandi. Sinav dort bucukta bittigi icin gec kalacaktim yani, o yuzden aradim kuaforumu 45 dk sonra gelecegimi soyledim, onlar da sorun olmadigini soylediler. Ben sinavdan cikinca direkt kuafore uctum veeee bana aynen sunu soylediler: ''kusura bakma cok kalabalik, yetistiremicem''. Orda oyle kalakaldim, ne diyecegimi sasirdim. Geri zekali kuafor, ben randevu almisim, oncelik vermen lazim bana, bu ne simdi? Randevu alanlara normalde oncelik verdikleri icin, beklemeye gerek kalmadigi icin randevu almisim ben, ve geri zekalinin dedigine bakin. Bir de bana bekleyenlere sor bakalim sana oncelik verirlerse belki yetistiririm dedi. Ben de bekleyenlere sordum, galam oldugunu soyledim falan vee ''banane ben once geldim'' dedi hepsi. Zaten niye soruyorsam, randevum vardi benim, direkt almasi lazim beni koltuga sacimi yapmak icin. Bir daha o kuafore adimimi atmam, ne saniyorlar kendilerini, beni kapidan gonderdiler randevu aldigim halde, ne demek ''kusura bakma, yetistiremicem''. Manyak misiniz siz? yillardir o kuafore gidiyoruz ailecek artik adimimi atmam oraya, ve beni boyle ektikleri icin adlarini cikarmaz miyim ben? Hair Wishes diye bi yer, Kampen'da. Bana randevum oldugu halde ''kusura bakma yetistiremicem'' diyen kadinin adi da Canan. Musterilerini kovan bir kuafor ne kadar dayanir merak ediyorum, agzim durmaz artik bir de. Beni boyle galama 2 saat kala ekenin bir guzel batiririm ben. 
Sinirlenip bu kuaforden cikinca gittim baska bi kuafore. Orda yapilani da begenmeyince geldim eve hungur hungur aglamaya basladim. Sinavin saatini sasirmam, galama iki saat kala beni yari yolda birakan kuafor, sonra hic biseyi beceremeyen baska bi kuafor. aksilik ustune aksilik. 
Hemen annemi aradim, bi kuafor arkadasini aradi, o hemen sacimi yapmak icin eve geldi sagolsun. Sacimi dalgali dalgali istiyordum, ama onlar kivircik kivircik yapti, ben de duzlestiriciyle o kivirciklari sonradan actim, dalgalansin diye. Biraz ayip oldu onlarin yaptigini bozmak ama ben dalgali istiyordum, kivircik degil, napim yani. Sonuc olarak begenmedim sacimi. Ve biseyi cok iyi anladim, benim sacim yapilmamis dogal cok daha guzel. Bir daha sac yaptirmicam bisey icin. Evlensem bile, dogal sacimla evlencem.
Makyajimi 5 dakkada yaptim. Iyi ki elbisemi, ayakkabilarimi, cantami onceden hazirlayip koymustum yatagin ustune. Bu sac yapmaca, makyaj, ve giyinme bi bucuk saatimi aldi. Onceden iki arkadasimla antika bir mercedes kiralamistik. Onlar beni almaya geldiklerinde daha hazir degildim ben tabi. Onlar biraz beni bekledi. Hazir oldugumda bindik mercedesimize, gittik galanin yapildigi yere. Kirmizi halida bir guzel yuruduk, herkes bize bakti falan, cok acaipti. Bin tane profesyonel fotografci vardi kirmizi halinin etrafinda. Kendimi oscar kirmizi halisinda bir unlu gibi hissettim ;p. yururken arada durup fotografcilara poz veriyorduk falan. Harikaydi yani. O gun olan butun aksilikleri falan unutturdu, cok acaipti. 
O cekilen fotograflara gelince.. Bize onceden okul soylemisti profesyonel fotografcilarin olacagini ve herkesin fotografi cekilecegini falan, yani kimse dandik bir fotograf makinesi getirip de ugrasmasin falan demislerdi. Ben de onun icin hic fotograf cekmedim. Butun gece boyunca 10 000 fotograf cekilmistir belki, ama hic biri yayinlanmadi hala. Okulun sitesinden yayinlanacagini soylemislerdi, ama koymamislar hala. Herkes tabi cok sinirli, benim gibi fotograflari bloguna eklemek isteyenler, face'e eklemek isteyenler falan var herhalde. Galadan hemen sonra post yapmak istedim bloguma ama beklemek zorunda kaldim. O fotograflar once yayinlansin okulun sitesinde, ondan sonra yazarim diye. O yuzden bu kadar gec gala postu hazirladim. 
Fotograflara ulastigim an, fotograflari yeni bir postta paylasirim artik..

Bu da oraya geldigimizde cekilmis bir video. Kirmizi halida yurudugumuz falan pek belli degil maalesef. 
mercedesten son cikan benim, oburleri okuldan en yakin arkadaslarim.


Image Hosted by ImageShack.us

1 opmerking:

  1. HARİKAAAA HARİKAA HARİKAAA RESMEN OSCAR GİBİ.VE SU SİYAH BEYAZ FOTOYA BİTİİM. COK NOSTALJIK OLMUŞ VE SEN BEYENMESENDE SACLAR FECİ HOŞ DURMUŞ:):):):) ŞEKERİİİMM COK ŞIK OLMUŞSUN

    BeantwoordenVerwijderen