vrijdag 10 juni 2011

Hayallerimdeki ev gibi..

Bu aralar en cok begendigim moda tasarimcilarindan biri Esther Perbandt. Alman bir tasarimciymis. Cok unlu degil markasi daha ama eminim bir kac sezon sonra herkes bu markadan bahsedecek.

Bu tasarimcinin Berlin'deki evini ve ayni zamanda atolyesini nette bir blogda gordum. Ilka von Torok, cok sevdigim bir blog. Ic mimari ve ev dekoru paylasimlari yapiyor blogunda. Cok sahane seyler var. Eger ev duzecekseniz, bir goz atin bloga, eminim size de ilham kaynagi olacak.

Esther Perbandt atolyesini ve ayni zamanda evini cok begendim. Tam hayallerimdeki gibi. Minimal + vintage + dogal. Cok seviyorum boyle evleri. Yerler, duvarlar bembeyaz cennet gibi, sonra dogadan birseyler vee vintage ya da eskileri hatirlatan birseyler!

Berlin'deki atolyesi ve evinden bir kac fotograf:

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Ve tasarimlari arasinda cok begendim bir fotograf:
Boyle bir canta istiyorum.

Image Hosted by ImageShack.us

Daha fazla Esther Perbandt icin tiktik.

1 opmerking: