maandag 2 mei 2011

New make-up

Bi kac hafta once gunluk kullandigim makyaj malzemelerimi tazeledim. Gunluk hafif bi makyaj yapan biriyim ve makyaj malzemlerimin tazeligine ve kalitesine cok onem veririm. 

Uzun zaman once fondotenim bitmisti ve ben mousse kullaniyordum sivi fondoten yerine. Bunu yenilemem sartti. Mouse ne kadar da yagli ciltlilere iyi gelse de ben kullanmayi sevmiyorum. L'Oréal Paris'nin fondotenini kullandim simdiye kadar. Simdi ilk defa Maybelline kullaniyorum. Bir kac hafta oldu kullanali ve gayet memnunum simdiye kadar. L'Oréal'le cok bi farki yok aslinda, sadece Maybelline, sivilceleriniz varsa, bunlari cok daha iyi kamufle ediyor. benim icin daha uygun yani. Sizin de sivilceleriniz coksa, Maybelline New York'un Dream satin liquid'ini kesinlikle oneriyorum. Gunluk sadece bir damla fondoteni, fondoten brushuyle butun cildime suruyorum, sonra pudrali fircami hafiften degdiriyorum yuzume. Hem fondoten hem pudra mi kullaniyosun diyenler cok oluyor. Evet ikisini birden kullaniyorum, cok iyi oluyor. Asiri yagli cildim var, sivi fondotenden sonra pudrayla hafiften uzerinde dolandigimda mat bi efekt veriyor cildime. Fazla isilamiyor cildim. isilayan yagli cildi hic sevmem. 

Sonrasinda genelde eyeliner kullanirim. Eyelinerimi yenilemedim, o zaten yeniydi. Cok ucuz bi marka eyeliner kullaniyorum. Hema diye bir yerden aliyorum ve simdiye kadar hic bir eyelinerdan bu kadar memnun kalmadim. Goz makyajimi goz kalemiyle tamamliyorum. Goz kalemi icin de L'Oréal Paris kullaniyorum. Gozumde erimiyor, suvanmiyor, surdugum gibi kaliyor. Ve son olarak mascaram. Kirpiklerime yillardir dogru duzgun bir mascara bulmaya calistim. her turlu mascara denedim. Ömrüm iyi bir mascara aramakla gecti diyebilirim. Kullanmadigim marka kalmadi. Bir gun bir derginin yaninda denemek icin Chanel mascarasi verilmisti. Cok hosuma gitmisti, ama Chanel'e butcem yetmiyor maalesef. Hem fiyati uygun hem iyi bir mascara bulabilmek gercekten cok zor. Sonunda bi tane fena degil diyebilecegim bir mascara buldum. Maybelline'den bir mascara. Altta fotografta gorebilirsiniz. 


Image Hosted by ImageShack.us
Yeni fondotenim, pudram, goz kalemim, mascaram ve kirmizi lipstickim.


Image Hosted by ImageShack.us

Bir de kirmizi Maxfactor'den lipstick aldim kendime. Tabi gunluk kullanmak icin degil bu. 
Cok guzel cesaret isteyen renk. Bir ay sonra galam var. Neden bilmiyorum ama galamda kirmizi dudakli olmak istiyorum. Carsamba Amsterdam'a ya da Almere'ye gidecem gala elbisemi almak icin. Siyah bir elbise almayi dusunuyorum. Kizlarin cogu siyah giyecektir ama olsun. Diger renklere pek cesaretim yok aslinda, bakalim, belki son anda fikrimi degistiririm. 

4 opmerkingen:

  1. it's the season of colours, dare to be different :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. bence pudra pembesini dene özelliklede bu tip organızasyonalar için bence cok hoşş sıyah hem herkesin seçtiği bir renk hem cenazede gibi yaa ama kırmızı dudaklı olmak istiyosan pudra pembesi elbise pek uymayabillir:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. bembeyaz bir elbisede kötü olmaz sanki :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I'd love to be good at make up, but the truth is I don't understand anything about it and I'm not patient enough to learn ahah

    xoxo
    http://shishiwaldorf.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen