zaterdag 26 maart 2011

Bu hafta

Bu hafta cok gezdim.. Hep disardaydim, hic evde oturamadim. Hava da cok guzeldi bu hafta. Tam bahar havasi, gezilcek hava. Bahari cok seviyoruumm.
Bu hafta bir arkadasim iPad aldi. cok guzel yaa su iPadler. ben de istiyorum ama mini notebookum var zaten. Olmasaydi kesin alirdim, sahane bisi. benim öküz ajandamdan kucuk bide. su laptopum bozulunca bakarim artik ;p 

Dun kuzenimle biraz gezdik falan. tompouce'umuzu yedik. kahvemizi ictik, dondurmamizi yedik, diyeti falan unuttuk. Kuzencim fotograf cektirmeye takti. fotograflarini cektim o da ben gozlugumle ugrasirken bi tane cekmis ;p aha bu, asagadaki. Bi tane de suratimin belli oldugu vardi ;p onu gormeyin ;p

Image Hosted by ImageShack.us


Gecenlerde Formspring yaptim. Aslinda vardi zaten ama adim soyadim falan belliydi. Bi tane daha yaptim yani. Twitter'im, face'im zaten vardi. Tumblr'im da oldu artik bide. Begendigim fotograflar, moda cekimleri, sanat eserleri, videolar, orda paylasiyorum. benim icin bi inspiration source gibi bisi olucak herhalde. canim istediginde bakarim, tabi siz de bakabilirsiniz..


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen