zondag 9 januari 2011

Odul Mim Mim Mim

Oduller mimlerr. noluyor ya sohret oldum galibaaa! 

gecen gun deepblueeagle'm bana bi odul vermis, daha once de vermisti bana bi odul ama hic yazmamistim blogumda. cok cok mutlu oldum, 2 kere odullendirdi blogumu! kendisine cok tesekkur ederim! 

mimlere gelince. LieLLa ve yesim beni mimlemis. mimlerin ikisi de ayni, yani bi kere cevapliycam 
simdi aklima geldi deepblueeagle'cim da beni mimlemisti cooook uzun zaman once ama ben onu unutmusutuum :(  erteledim erteledim ve sonra unuttum, affedin beni :( eski blogu da kapandigi icin bulamadim mimi, o yuzden yapamicam, sorry deep :(

LieLLa ve yesim'in pasladigi mim:

1- Kaç yaşındasınız ? 
18 yasindayim

2- İsminizin son harfi ne ?
A

3- En sevdiğiniz renk ?
Beyaz

4- Kilonuz kaç ?
62

5- Boyunuz kaç?
1.71

6- Ailenizin kaçıncı çocuğusunuz ?
Ikinci, ortanci

7- En sevdiğiniz şarkı ?
Bu aralar Candan Ercetin sarkilari

8- Sigara kullanıyor musunuz ?
Hayir, hic kullanmadim

9- Alkol ?
Bazen, arada bi

10- Sizce sarışın mı esmer mi ?
Esmeerr!

11- Çayı fincandan mı içersiniz çay bardağından mı ?
Genelde bardaktan icerim, ama bazen cay fincani istiyor canim, cok keyif veriyor :) 

ben de ozaman deepblueeagle'i mimleyim bu sefer :)

P.S. pek blogumla ilgilenemedim bu hafta, cok yogunum, okul basladi bu hafta. iki hafta sonra sinavlarim var. cok calismam gerekiyor. isi de biraktim zaten, calismiyorum artik. bide bi yandan direksiyon dersleri falan aliyorum. yogunum yani. bi de ekonomik krize girdimm sormayin. stresss stresss stressss. 
hepinizi seviyoruumm X.

7 opmerkingen:

  1. :) ne tatlı yazmışsın. mim bakarım. bu hafta 10-15 mim geldi.

    sınavlarında, krizde ve direksiyonda başarılar.

    ne iş yapıyordun. onu kaçırmışım.
    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. tesekkur ederim deep'cim
    bi ilk okul temizliyordum hergun 2-3 saat.
    butun servetimi ehliyete yatirdim, ve okul icin isi biraktim :(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. çayı sevmeyen blog yazarı da yok galiba pek :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ben bu aralar kahve bile içmiyorum nedense çay içicem diye.tiryakilik yapıyor gerçekten.;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ben de bu aralar kahve icmeyi ogreniyorum yavas yavas ;p

    BeantwoordenVerwijderen