zondag 23 januari 2011

Jean-Paul Paula

Jean-Paul Paula, Hollandali bir stilist/model/tasarimci/blogger. Cok degisik bir stili var. kimsenin cesaret edipte sokakta giyemicegi seyleri giyiyor. Erkek modasinin fazla ilerlemedigini dusundugu icin bizim modamiza el ativermis. kadinlarin bile cesaret edip giyemedigi high heel'leri giyiyor, modellik yapiyor adam. ''Yuksek topuklar beni daha uzun ve fashionable gosteriyor'' demis. 

Amsterdam'da cok elestirildigi icin Paris'e gitmek istedigini soylemis bi yerde. pardon Amsterdam'da rahat edemiyorsan Paris'te nasil rahat edeceksin canikom? óhóm Paris'dekiler modadan daha fazla anliyormus, moda sehriymis, daha fazla saygi gorurmus.. Gittim gordum, yok anacim, oyle sandiginiz gibi herkes fashionable gezmiyor Paris'te. bi kisim elit insan, bi kac sokak oyle. geri kalani Amsterdam'dan bin beter. 

ben bol bol fotograflarina baktim, gercekten cok degisik bi stili var. cesaretine de hayran kaldim. 
Kreatif insanlari severim. oyle kimseyi takmayip kendi kafasina gore ''ben buyum, tarzim bu, ne dusundugun umrumdisi'' diyen insanlara bayiliyorum. cesaretli, kendine ait bi stili olan insanlari seviyorum yaa. adama saygim sonsuz.. Ammaa ben bunu erkegim falan yapmam, koluma takipta gezdirmem. Benim erkegim topuk/etek giyemeeez. Erkek modasi ona gelismemis gelse bile, izin vermeeeeeemm, o kadar. 
Konu modaysa nerdeyse herseyi tolere ederim ama erkegimin boyle gezmesini, ciks, o kadar da genis degiliz.  

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

16 opmerkingen:

  1. biraz fazla şey değil mi?eeehhmm şey.dişi? Rihanna ablanın erkek hali ?gibi?
    gibi gibi .ama o çorap ve topuklu ayakkabı olayı fazla olmuş.anladık imajmeykırsın ama o imajla türkiyeye gel devranını döndürürler.hatta dönderirler.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. evet o corap, topuklar ve eteklerle kaybediyor zaten. yoksa tam puan verecektim.
    ustler guzel, ama alt bozuyor bea. erkek dedigin altini korur ahha :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. yahu surat o kadar erkeksi olmasa tamam da.. o surata olmaz ki hacıtt :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. bence erkek erkek gibi giyinmeliki farkı olsun..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hehe bu amcanın cinsel tercihinde bi kayma var gelsin turkıyeyede görsün rahtlığı moday falan:)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. böyle bakınca güzelmiş ama ben giymem valla.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Iıı şey bu biraz fazla abartı deil mi yahu o.O

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Blog adresimi değiştirdim .. sizin de bilginize (:
    http://kirli-suyunda-pariltilar.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. These are killer looks! Love the red ensemble x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. It's clear this model follow the designer latest trends for men.I heard they recommend the clothes that were wearable only for women in the men's closet.Come on our page to see how we encourage the others to be stilish.You can participate: http://modapestrada.blogspot.com/2011/02/get-stylish-modern-look-whats-missing.html#links

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bunların erkek olduğundan emin misiniz?
    Hasbünallah!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. vay be.ne kadar unisex giyindiğimizi anladım bir kez daha şimdi.yani o mantolar, kolluklar, tünikler, atkılar, fularlar nası adapte ediliyo ya.deri olduktan sonra çizme bile topuklu versiyonuyla deli abes durmuyo yani.çok ilginç.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. mersin ama sonra seneye istanbul olcak ünv için :D

    BeantwoordenVerwijderen
  14. lovely post!

    http://aliavenue.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen