zaterdag 25 december 2010

Tagged! Mim!

Image Hosted by ImageShack.us

Cemo’cum beni mimlemis! Yeni Yil'la ilgili sorular var, hemen cevapliyalim sorulari..

1.Yeni Yıla Nasıl ve Kimlerle Girmek İstiyorsunuz ?

Yeni yila ailemle girmeyi dusunuyorum. Butun aile yine toplaniriz babaannemgile, orda yeriz iceriz, saat oniki olunca disari cikariz, havai fisek atariz (yada patlatiriz, atiliyor mu? patlatiliyor mu? yoksa baska bisi mi yapiliyor? Neyse, nasil soyleniliyorsa iste) ve bissuru oliebollen yeriz tabiiki ;p oliebollen hollanda’da yeni yila girilirken yenilen bisi. Hamurdan yapilir, degisik bir hamuru vardir, her unla yapilmaz oliebol. Ben pek fazla sevmem aslinda, cunku asiri yagli, cabuk bulandiriyor beni. Zaten olie=yag, bol=top. Yani yagtopu yiyoruz :D

2.Yeni Yıldan Beklentileriniz Nelerdir ?

Yeni yilda pek fazla bisey beklemiyorum. Mezun olmak istiyorum, universite sinavini kazanmak, tip kurasini kazanmak (hollanda’da tip kura cekilisli, evet cok sacma) ve ehliyeti almak. bu kadarcik..

3.Yeni Yıl Sence Ne Demek ?

Yeni Yil, hmm Yeni Yil demek, diyete baslamak demek. Aralik ayinda asiri cok yeriz, kilolari aliriz (5 aralik Sint Nicolaas’in dogum gunu, 24-25-26 aralik Christmas, 30-31 aralik Yeni Yil kutlamalari) Herkes 1 ocakta diyete basliyoor!

4.Yeni Yılda Ne Olursa Çok Mutlu Olursun ?

Bkz: soru 2

5.Yeni Yıla Dair Mesajın Nedir ?

Ayagini denk al.. (cemo’dan calintidir)
ve Merry Christmas and a Happy New Year!! (cok orijinalim)


P.S. ARYA IN NEVERLAND mimlendiinn!!

4 opmerkingen:

  1. teşekküür ederim tjaala'm bir bir cevapladım soruları :):):)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mutlu güzel yıllar dilerim,umarım dileklerin gerçek olur bir bir:)

    sevgiyle kal

    ps:uykusuzken yorum yazmamlıyım yazım hatası:D

    BeantwoordenVerwijderen