woensdag 29 december 2010

Oylesine post

Iki haftadir gec kalkiyorum, ozlemisim gec kalkmayi, 10a, 11e kadar uyumayi, uyaninca biraz daha yatakta durmayi, sonra mutfaga gidip istedigim gibi kahvalti yapmayi, yavas yavas yemeyi, suraya yetisecem buraya yetisecem diye dusunmemeyi.

Normalde sabahin korunde once ise gidiyorum (6da). bi saat sonra isden geliyorum hemen kahvaltimi yapiyorum, hizli hizli kitaplarimi alip cikiyorum evden. Hep sabahlarim stresli geciyor, herseyi hizli hizli yapiyorum, cok telasliyimdir sabahlari, bir de evden cikarken odamda bin tane sey unutuyorum, tam cikarken aklima geliyor bunlar, hemen geri yukari odama cikiyorum aliyorum, iniyorum asaga, ve sonra yine geliyor aklima bisi. boyle sabahlari 5 6 kez yukari cikarim unuttugum seyi almaya.

Simdi ne guzel iki haftadir istedigim saatte kalkiyorum, kahvaltinin tadini cikartiyorum, hmm. kahvaltidan sonra kahvemi aliyorum elime, televizyon izliyorum, kitap okuyorum, bloglarda geziyorum, canim ne istiyorsa onu yapiyorum.. yarina ne yetistircem derdi yok. ama aslinda bu iki haftalik tatilden sonra cok isim var. Birsuru sinavlar var 4. haftada. cok onemli sinavlar bunlar. bu iki hafta tatilimde bu sinavlara calisacaktim, oyle planlamistim bu iki haftayi ama olmadi iste. iki hafta hic bir sey yapmadim, hic bir seyi kafama da takmiyorum, ohh. bundan guzel tatil olamaz. gec kalkmak ve telassiz kahvalti yapmak. bunun ikisi hep olsun yaaaa...
sinavlara bi ara calisiriz pff..

5 opmerkingen:

  1. offf yaaa:)bende istiyorum hep geç kalkayım işe hiç gitmeyeyim. akşama kadar tv başında olayım kitap okuyayım sonra aman sabahlar olmasın:):):):)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hep sınavlara bi ara çalışırız diyosun sonra sınavlarda cortluyosun :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @arya cok guzel oluyorr, ohh iki haftadir boyleyim iyiiyim keske hep bole olsa

    @cemo caliscam caliscam caliscaaamm

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I like your blogg!!!

    visit my blog If you want

    http://bels-summerswing.blogspot.com/


    merry xmass!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. merhaba. blogumun açılmasını beklemekten sıkıldım.
    yeni blog açtım :)

    deepblueeagleforever.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen