maandag 13 december 2010

Hello Kitty, Orhan Pamuk and my ugly socks

Bugun okul icin cok sey yaptim, ve sonra yeter artik dedim eve geldim bos bos oturmak istedim, televizyonu actim bisiye uzuldum agladim kapattim..

ve ordan burdan surdan bi post yapim dedim, hemen bi iki foto cektim..

Image Hosted by ImageShack.us

Hayatimda ilk kez bi turk yazardan bi kitap okudum :) ama hollandacaya cevrilmisi tabi..

Image Hosted by ImageShack.us

igrencim biliyoruum, cekmeden duramadim. outfitime de hic uymuyor ama kisin kimse gormuyor ki. cizme giyiyoruz zaten ;p (ayaklarim buyuk diil! 38, fotografda buyuk cikmis)

Image Hosted by ImageShack.us

ve Sint Nicolaas'in bana aldigi Hello Kitty kumbarasi :) cok tatli dimi?

12 opmerkingen:

  1. Aynı kumbaradan bende de var tatlım yaklaşık 1000 parça HK'im var delicesine severim :))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. thank you to follow me @ http://topofheels.blogspot.com/

    i follow you! Marta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Türk yazarlar iyidir, okumaya devam etmelisin bence

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Orhan Pamugun yazma stilini severim, ama ben almanca okuyorum ;)

    takethislook.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ödülünü haber verecektim zaten :)))

    görüşürüz
    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @deepblueeagle ben gormustum zaten <3 gorusuruz xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Cute blog!
    I would appreciate if you participated in my giveaway:
    http://breakfastatkaty.blogspot.com/2010/12/giveaway.html
    You have until midnight.
    kisses katy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. coraplara bayıldım yalnız:):) sıcacıkda tutar

    BeantwoordenVerwijderen
  9. offff...ayakkabılara bayıldımmmm...çok güzell..

    BeantwoordenVerwijderen