donderdag 23 december 2010

Andy Warhol polaroid

Image Hosted by ImageShack.us

Kucukken bu polaroid fotograf makinelerine bayilirdim. ''sipsak'' fotograf elde olurdu, benim de cok hosuma giderdi ;p
Andy Warhol'dan bir kac polaroid fotograf makinesiyle yapilmis fotograflara rastladim
en cok begendiklerim bunlar:

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

13 opmerkingen:

  1. çocukken bizimde vardı.Çekerdi babam sallardık biraz fotoğrafları.

    Ady'nin fotoğrafları ilginç:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. :)SALLARDIK KURUSUN DIE HEP BI UCUNDAN PARMAK İZİ CIKARDI:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amazing photos!Thanks for your sweet comment!!!!
    I love stroopwafels!!!!!!!!!
    Just never enough to me!My favorite dutch cookie!

    Have a great Christmas!I wish all the best for you!

    kisses Ilka

    BeantwoordenVerwijderen
  4. teknoloji ne kadar gelişti... ben hatırlamıyorum ama annemlerin bu makineyle çekilmiş bir dolu resimleri var..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @deepblueeagle ben niye giremiyorum senin bloguna?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gugıl kilitlemiş blogumu. otomatik. bikaç güne düzelecekmiş. bi yanlışlık olmalı.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. very nice post! great selection of photos!!
    merry christmas!

    xx, Sabinna and David

    http://broken-cookies.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. evet bu makinadan bendede var hala saklıyorum

    BeantwoordenVerwijderen