donderdag 9 december 2010

100

Image Hosted by ImageShack.us

100 izleyicim oldu! hihihhii ;p
cogu blogger 100 olunca bisi yazmis bloguna ben de yazim dedim, ne yazacagimi bilmiyorum ama. zaten hep oyle pff. Bi posta baslarken hic bilmem nasil basliycam ne diycem. aklimdan bin tane sey geciyordur ama. blogumu uzun uzun bisiler yazmak icin acmamistim zaten.
itiraf ediyorum, boyle kisa bi kac cumlelik bir sey anlatacagim zaman bile zorlaniyorum, cunku aklimda bin tane sey oluyor ve neyle basliycam neyle bitirecem falan filan, yapamiyorum iste. bazi okuyanlar, iki cumle kuramiyorsun, yazamiyorsun da niye blog actin diyordur. hii belki haklilar, AMA BANANE YA. bu blogun 100 izleyicisi vaar HIH
fashion, sanat, fotograf, ben, yaptigim sacma seyler, falan filan bir blog oldu iste :) ve bugun bu blogun 100 takipcisi oldu!

5 opmerkingen: